Facing Problem? Contact Anytime, From Anywhere! 41 41714

Last updated on June 7th, 2023 at 11:43 am

As Daraz Bangladesh believes in the leading tagline “Happy Shopping”, Daraz always cares for the customers most. To ensure your safe and secure online shopping experience, Daraz is always here to serve the best customer service through Daraz BD Customer Care. If you are facing any problem while shopping, please feel free to contact us at 16492 (daraz helpline contact number Bangladesh) anytime from anywhere. Besides, for solving any emergency issues of customers related to online shopping, Daraz BD Help Center is ready to assist you through the Daraz helpline live chat eagerly. But if there are any further questions such as ‘How can I talk to Daraz customer care?’ – you can follow this post step by step.

How can You Contact Daraz Customer Care?

Daraz Customer Care follows some effective modules serving customers via Daraz Helpline BD:

The procedures are simple, if you choose the Daraz website, you can easily notice the Customer Care loop at the footer part of the website. There you can select the “Contact Us” page to contact us over Daraz BD Call Center or Daraz Call Center BD. But you can take help from Daraz BD Hotline and Daraz Live Chat BD as well as you can dial Daraz Call Center Number 16492 (daraz.com.bd phone number or daraz bd mobile number). Hence for emergency purposes, you can also use another Daraz Contact Number BD +8809610096111 (daraz online shop customer care number or Daraz hotline number)  to reach Daraz Bangladesh customer care for sure. 

Want to chat directly with Daraz Customer Care Service?

Click here > Chat Now with Daraz

If you want to go through the Daraz Contact email address, Daraz BD Customer Care service will be provided to you with the help of customer.bd@care.daraz.com. Now It is very easy to take the privilege of online live chat with Daraz Bangladesh. In case of any inquiries or facing problems related to any product, product price, payment issue, order placement or tracking order, order cancellation and refund, Daraz Chat service (Chat Now) can be excessively helpful for you always.  

Daraz Customer Care Contact Number in Bangladesh

Daraz Bangladesh Customer Care Service: Hotline Services during office hours
Daraz Helpline Phone No: 16492 (Standard Charges Applicable*)
Email: customer.bd@care.daraz.com
Hotline Operation Hours: (Monday – Sunday: 9:00am – 9:30pm)

So, the surety is that shopping at Daraz will never be hectic anymore as Daraz Bangladesh is firmly committed to serving hassle-free customer care service only for you. For a better online shopping experience, now you can stay tuned with Daraz App also.

Download Daraz App for Better Service

You can check more:

How to Reach Daraz BD?

Found this insightful? Choose your network to share:

Previous ArticleNext Article
Avatar for Shuvo Roy
Shuvo Roy, an enthusiastic Content Writer & Researcher, has expertise in several industries, especially in IT, Software & E-commerce. He loves to explore modern technology and write different technical and creative content for business solutions. Traveling is the next passion to him after writing.

41 Comments

  1. Hey,
    I was ordered a trimmersince 7 April 2020.I gave payment on bkash.But unfortunately daraz team had cancelled my order. But i Couldn’t get my money back. Still now i want to get my money back. Plzzz pay back my money

  2. আমি পাবজি উছি অডার কোরেছি আমার টাকা
    কেটে নিছেন কিন্তু আমার
    অর্ডার টা কোথায়

    1. দারাজ অ্যাপ বা ওয়েবসাইট থেকে ‘অর্ডার ট্র্যাকিং’ বা ‘Track my order’ অপশনের মাধ্যমে সহজেই দেখে নিতে পারবেন আপনার ডেলিভারির বর্তমান অবস্থা।

      বিস্তারিত জানতে ভিজিট করুন-

      https://bit.ly/2YvxzzV

      কিংবা কল করুন 16492 নাম্বারে

  3. আমি একটা ঘড়ি অডার দিয়েছি ,,,আডার দেওয়ার পর জানতে পারলাম এটা ঘড়ি না শুধু বেল্ট,,, এখন আমি অডার টাcancel করতে চাই,,, কিন্তুcancel হচ্ছে না,,,এখন কি করবো ,,, টাকা কিভাবে ফেরত পাবো??

  4. On June 13,20 Daraz sent me a refund processing competing message for a product which was returned,but unfortunately my bkash account is has not been credited yet.Please help me.

  5. আমার ২টা প্রোডাক্ট ডেলিভারি পাবার কথ। কিন্তু একটা প্রোডাক্ট এসেছে। তবে তাতে আমার অর্ডার দেয়া প্রোডাক্ট নেই। আবার যেটা ডেলিভারি পাইনি। আমার একাউন্টে show করছে “Delivered”। এর মানে কি? হয় আমার প্রোডাক্ট দিন তা না হলে টাকা ফেরত দিন প্লিজ। আমি ঢাকার বাইরে থাকি। করোনার মধ্যে সবসময় বের হতে পারি ন। তাই আপনাদের এখানে অর্ডার করেছি। এরকম করলে কিভাবে হবে?

    1. আমরা আন্তরিকভাবে দুঃখিত। দয়া করে আমাদের কাস্টমার কেয়ার সেন্টারে যোগাযোগ করুন- +8809610096111

      1. 220 টাকা দাম ছিলো দারাজ থেকে একটা ক্লিনিং মপ অর্ডার করেছিলাম ভাউচারের মাধ্যমে মাথাটা ভাঙ্গা থাকায় সেটা আমি রিটার্ন করি
        দিয়ে দিয়েছে তারা রিফান্ড। আমি কি করবো কিন্তু আমি ভাউচার পাইনি ক্লিনিং মপ রিটার্ন করে দিয়েছি। রিফানডের ভাউচার, টাকা,আমার অর্ডার করা জিনিষও পেলাম না এখন কি করবো???????

        1. দয়া করে নিচের মাধ্যমগুলোতে যোগাযোগ করুন। (কাস্টমার কেয়ার রবি-বৃহঃবার এভেইলেবল। বাকীগুলো ২৪ ঘন্টা।)

          Live chat link: https://tinyurl.com/yyyorefm
          You can also contact us on our Facebook page: https://www.facebook.com/DarazBangladesh
          For further assistance, please call 16492 Or +8809610096111 (daraz customer care number)

    1. দারাজ অ্যাপ বা ওয়েবসাইট থেকে ‘অর্ডার ট্র্যাকিং’ বা ‘Track my order’ অপশনের মাধ্যমে সহজেই দেখে নিতে পারবেন আপনার ডেলিভারির বর্তমান অবস্থা।

      বিস্তারিত জানতে ভিজিট করুন –
      https://blog.daraz.com.bd/2020/09/27/track-your-daraz-order/

      কিংবা কল করুন 16492 নাম্বারে

  6. I have been trying to call Daraz, no one is picking. Chat bots or answering machine is not considered to be a service. You are running a million dollar business, and providing us with a loose end service. This is nothing but deception.

    1. Sorry for your inconvenience. Our customer service is live from 9AM-9:30PM on weekdays. Only live chat is active at the weekend due to the Covid-19 situation.

  7. Dear Daraz Team ,

    I already ordered a Huawei Band 4 strap date at 11.11.20. For this product I already paid through bkash online.
    The Daraz Team informed me of this order processing.How many times this product processing & reach to me?
    Please inform me .

    Order #610974187640863
    Tracking Number: ALJAJ0316008410YQ

    Best Regards,

    Atiqur Rahman(Menhaz)

  8. I didn’t cancel my order but daraz said my order will be cancelled. How its possible? I already paid. This is disgusting… My parcel tracking No.201111WE2CKK3. Now how I can receive my parcel and how can I trust daraz..

      1. Ami goto 12 december daraz app theke kichu product order kore bkask 1255 taka payment korlam. Kintu akhon 1 weak hoye geche , ami ki amer product delivery pabo? Product na dile amer taka refund koreden. Order number: 612040678574702.

        1. দারাজ অ্যাপ বা ওয়েবসাইট থেকে ‘অর্ডার ট্র্যাকিং’ বা ‘Track my order’ অপশনের মাধ্যমে সহজেই দেখে নিতে পারবেন আপনার ডেলিভারির বর্তমান অবস্থা।

          বিস্তারিত জানতে ভিজিট করুন –
          https://blog.daraz.com.bd/2020/09/27/track-your-daraz-order/

          কিংবা কল করুন 16492 বা +8809610096111 নাম্বারে (daraz customer care number)

  9. আমাকে গতকাল প্রোডাক্ট ডেলিভারি দেয়ার জন্য কল করার পর ও প্রোডাক্ট ডেলিভারি দেয়া হয়নি বা আর কোনো যোগাযোগ করা হয়নি।
    সন্ধ্যা বেলা নোটিফিকেশন পেলাম Your product delivery was unsuccessfully.
    আমি কি আমার প্রোডাক্ট পাবোনা?

  10. একসাথে অনেকগুলো পণ্যের অর্ডার কি ভাবে করা যাই। দয়া করে এখন জানাইলে খুশি হবো

    1. পণ্যগুলো আপনার কার্টে এড করুন- Add to cart। এরপর কার্টে গিয়ে একসাথে চেকআউট করুন

  11. Dear Manager
    Daraz BD
    A complaint of not receiving the ordered product
    I ordered four products and got three of them which was my favourite sweater. I was given the details of why the product was not given to me. What would I say if this is the case with the biggest online shopping like Daraz, which has made people’s minds up in online shopping? (#612174102394045)

    I hope you will tell the appropriate reason otherwise?

  12. আমি একটি vivo y11 এর কভার নিয়েছি, কিন্তু কভার আমার মোবাইলের সাইজ মতো হচ্ছে না, তাই আমি কভার ব্যাক করে, একই রকম মোবাইল সাইজ কভার নিতে চাই

  13. I ordered for two product. One delivered today and claiming delivery charge. But when I ordered, it shows that I have to pay total delivery charge for two products when I shall receive the second one. Daraz, please don’t be ambiguous please make it clear in the message or train the employees operating the process. It disgusting ! Your delivery or accounts sections employees should behave in gentle way. Please look into the matter.

  14. এটা কী ধরনের ফালতামু আমি প্রোডাক্ট রির্টান করেছি আর ১২ কার্যদিবেস হল যেখানে আপনাদের ৭ কার্যদিবসে ব্যাংক এ পেমেন্ট রিফান্ট আসার কথা ।আমার পেমেন্ট এখন ও আসলো না। আর কাস্টমার কেয়ার এ তো কোন অপশন রাখা হয় নাই ম্যানেজার এর সাথে কথা বলার জন্য তাহলে কাস্টমার কেয়ার এ কল করে লাভ কী?সিস্টেম ডেভেলোপ করেন নয়ত কাস্টমার হারানো সম্ভবনা অনেক বেশি।

    1. দুঃখিত আপনার অভিজ্ঞতার জন্য। বিস্তারিত সাহায্যের জন্য কল করতে পারেন 16492 বা দারাজ কাস্টমার কেয়ার নাম্বারে +8809610096111

    1. দারাজ অ্যাপ বা ওয়েবসাইট থেকে ‘অর্ডার ট্র্যাকিং’ বা ‘Track my order’ অপশনের মাধ্যমে সহজেই দেখে নিতে পারবেন আপনার ডেলিভারির বর্তমান অবস্থা।

      বিস্তারিত জানতে ভিজিট করুন –
      https://blog.daraz.com.bd/2020/09/27/track-your-daraz-order/

      কিংবা কল করুন 16492 বা +8809610096111 নাম্বার (daraz customer care number)

Leave a Reply